Vračilo izdelkov in reklamacije

Oddajte zahtevek

Če želite vrniti izdelek ali imate z njim kakršnekoli težave, se preprosto prijavite v uporabniški profil, kjer oddate zahtevek za vračilo oziroma reklamacijo.

Oddajte nov zahtevek

Pripravite izdelke

Izdelke je potrebno vrniti v celoti, z vso pripadajočo vsebino. Za očala to vključuje morebitno originalno embalažo, etui, čistilne krpice ter vse identifikacijske nalepke ali oznake. Vračilo kontaktnih leč je možno samo za zaprte in nepoškodovane škatlice. Izdelke zapakirajte v trdo škatlo, da preprečite morebitne poškodbe med transportom in nam jih pošljite s priporočeno pošto. V kolikor reklamirate kontaktne leče, vas vljudno prosimo, da počakate, da vas kontaktira služba za podporo strankam.

Priložite kopijo računa

V paket priložite kopijo računa. Vaš zahtevek bomo tako hitreje obdelali. Če za oddajo reklamacije niste uporabili našega spletnega obrazca, morate vračilu priložiti Obrazec za reklamacijo.

Pošljite nam izdelke

a) Pošljite nam jih po pošti
Stroške pošiljanja vrnjenih izdelkov nosi stranka.

Vallis MG d.o.o.
Pod kostanji 6
Poslovna cona Žeje pri Komendi
1218 Komenda

Poskrbite, da boste prejeli potrdilo o vračilu paketa od dostavne službe. Stroške pošiljanja vrnjenih izdelkov nosi stranka. Če se bo vaša pritožba izkazala za utemeljeno, vam bomo lahko povrnili stroške pošiljanja.

Počakajte na obdelavo vašega zahtevka

Status in napredek vašega zahtevka lahko preprosto preverite tukaj:

Spremljajte status zahtevka

Komunikacija v zvezi z vašo reklamacijo

Na vaš e-naslov boste prejemali informacije o morebitnih spremembah ali posodobitvah vaše reklamacije.

Dodatne informacije o reklamacijah in vračilih

Povrat proizvoda je moguć samo u zakonsko određenom 14 dnevnom roku od primitka proizvoda. Dioptrijske naočale sa ugrađenim lećama za naočale, tretiraju se kao proizvod koji je izrađen prema točnim specifikacijama potrošača i prilagođene su njegovim osobnim potrebama. Zbog prirode izrade proizvoda, isti nije primjeren za povrat te zbog toga potrošač nema pravo na raskid ugovora, osim ukoliko nije drugačije određeno (Zakon o zaštiti potrošača, članak 86, stavka 3) Za reklamaciju dioptrijskih naočala izrađenih po mjeri, obratite se našoj službi za korisnike gdje ćete dobiti dodatne informacije.


Informacije o vračilu blaga

Vračilo korekcijskih očal je možno v roku 14 dni od prejema. Vračilo denarja za očalne leče obravnavamo iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga, zato vas prosimo, da pri vračilu jasno navedete, če imate težave z očalnimi lečami. V primeru vračila, vas prosimo, da kontaktirate našo službo za podporo strankam, kjer boste prejeli dodatne informacije.



Vse potrebne informacije najdete v pogojih poslovanja:
- Odstop od pogodbe
- Reklamacije