Pogosta vprašanja o naročilih

Na tej informativni strani lahko najdete odgovore na večino vaših vprašanj o naročanju na alensa.si - enostavno kliknite na povezave v nadaljevanju.

Moj račun na alensa.si

  1. Ne morem se prijaviti v svoj račun / Pozabil sem geslo.
  2. Kje vidim svoj trenutni znesek dobroimetja/kre­dita?
  3. Kje lahko preverim stanje svojega naročila.

Naročanje na alensa.si

  1. Kako hitro prejmem naročilo?
  2. Katere načine plačila sprejemate?
  3. Kakšen je strošek dostave?
  4. Kako lahko spremenim ali prekličem naročilo?
  5. Kaj storim, če je izdelek poškodovan ali napačen?
  6. Kaj moram narediti če želim kupljen izdelek vrniti?
  7. Ali pri naročilu na alensa.si zagotovo dobim originalni izdelek?
  8. Ne najdem parametrov za kontaktne leče na izvidu.
  9. Kako to, da so kontaktne leče na alensa.si ugodnejše, kot pri mojem optiku?
  10. Ali lahko naročim leče brez recepta?
  11. Kako vem, katere leče izbrati?
  12. Ali lahko nastavim redno naročanje?
  13. Nisem prejel potrditev naročila.
  14. Moj popust ni bil uveljavljen.
  15. Blago ni na zalogi (ali pa del naročila ni na zalogi).
  16. Nisem prejel/a brezplačnega darila.
  17. Pomotoma sem oddal več naročil. Kaj sedaj?

Dostava in pošiljanje naročila

  1. Moje naročilo ni bilo dostavljeno.
  2. Paket je prispel poškodovan.
  3. Nisem navedel pravilnega naslova, pošiljka je bila že odposlana. Kaj sedaj?
  4. Ali je mogoče naročilo prevzeti v skladišču?

Vračilo ali zamenjava blaga

  1. Prejel/a sem drugačen izdelek od tistega, ki sem ga naročil/a.
  2. Želim zamenjati izdelek.
  3. Vrnil sem naročilo. Kaj sledi?
  4. Čakam na povračilo kupnine.

Moj račun na alensa.si

V nadaljevanju boste našli odgovore na najpogostejša vprašanja o uporabniških računih na alensa.si.

1. Ne morem se prijaviti v svoj račun / Pozabil sem geslo.

Geslo lahko ponastavite s klikom na Prijava - Resetirajte svoje geslo


Kontrola správné strany kontaktní čočky

Lahko pa tudi kontaktirate našo službo za pomoč strankam in vam bomo poslali novo geslo ali vas vodili skozi postopek spremembe.

2. Kje vidim svoj trenutni znesek dobroimetja/kre­dita?

Trenutni znesek vašega dobroimetja bo prikazan v zgornjem desnem kotu naše spletne strani, če ste prijavljeni v svoj uporabniški račun alensa.si. Ta znesek se bo samodejno odštel od vašega naslednjega nakupa.

3. Kje lahko preverim stanje svojega naročila?

Stanje svojega naročila lahko spremljate v uporabniškem profilu ali kontaktirate našo prijazno službo za pomoč strankam in vam bomo z veseljem pomagali.

Na začetek

Naročanje na alensa.si

V nadaljevanju boste našli odgovore na najpogostejša vprašanja v zvezi z naročanjem na alensa.si.

4. Kako hitro prejmem naročilo?

Večino naročil odpremimo v roku 1–2 delovnih dni. Ko je paket odposlan, prejmete povezavo za sledenje na svoj e-mail. Za več informacij obiščite stran: Pogoji poslovanja.

Katere načine plačila sprejemate?

  • plačilo po predračunu (bančno nakazilo)
  • s PayPal plačilom
  • s kreditno kartico (Mastercard, Visa)
  • plačilo po povzetju

Za več informacij obiščite stran: Pogoji poslovanja.

6. Kakšen je strošek dostave?

Plačilo po povzetju se zaračunava 3,99 €, plačilo vnaprej pa 2,99 €. Strošek dostave je brezplačen za vse nakupe nad 50 €. Za več informacij obiščite stran: Pogoji poslovanja.

7. Kako lahko spremenim ali prekličem naročilo?

Če naročilo še ni bilo odposlano, čimprej kontaktirajte našo službo za pomoč uporabnikom. Z veseljem vam bomo pomagali.

8. Kaj storim, če je izdelek poškodovan ali napačen?

Prosimo, da nas nemudoma kontaktirate. Poškodovan ali napačen izdelek bomo zamenjali ali uredili vračilo.

9. Kaj moram narediti če želim kupljen izdelek vrniti?

Če želite kupljeno blago vrniti, za več informacij kontaktirajte našo službo za pomoč uporabnikom. Kupec lahko vrne neodprto in nepoškodovano blago v 14 dneh od prevzema. Več informacij o vračilu blaga si lahko preberete tudi v naših Pogojih poslovanja.

10. Ali pri naročilu na alensa.si zagotovo dobim originalni izdelek?

Zagotavljamo vam, da pri naročilu na alensa.si prejmete originalne izdelke priznanih proizvajalcev. V skladu z evropsko zakonodajo so medicinski izdelki, vključno s kontaktnimi lečami, vedno enaki ne glede na to, kje in kako jih kupite. Torej lahko brez skrbi pričakujete, da bodo kontaktne leče, ki jih boste prejeli preko naše spletne trgovine, enake tistim, ki jih kupite pri optiku. Poleg tega pa vam nudimo ugodnejši, hitrejši in preprostejši nakupni proces.

11. Ne najdem parametrov za kontaktne leče na izvidu.

Če ne najdete parametrov, se obrnite na svojega oftalmologa. V določenih primerih je mogoče nositi leče z nekoliko drugačnim premerom ali ukrivljenostjo (BC) od predpisane, vendar vedno priporočamo posvet s specialistom.

12. Kako to, da so kontaktne leče na alensa.si ugodnejše, kot pri mojem optiku?

Kontaktne leče na alensa.si so pogosto ugodnejše, ker smo specializirani izključno za prodajo kontaktnih leč in pripadajočih izdelkov. To pomeni, da poslujemo z večjimi količinami kot povprečni optik, kar nam omogoča boljše nabavne pogoje. Ker se osredotočamo le na to področje, lahko optimiziramo stroške poslovanja in tako svojim strankam ponudimo konkurenčne, redno ugodne cene – brez kompromisov pri kakovosti

13. Ali lahko naročim leče brez recepta?

Da, vendar svetujemo, da naročate le leče, ki vam jih je predpisal vaš okulist ali optik.

14. Kako vem, katere leče izbrati?

Pri izbiri se vedno ravnajte po svojem receptu ali priporočilu specialista. V spletni trgovini ponujamo tudi leče po 1 kom, katere lahko naročite in poskusite.

15. Ali lahko nastavim redno naročanje?

Ponujamo možnost hitrega ponovnega naročila preko vašega uporabniškega računa.


Kontrola správné strany kontaktní čočky

16. Nisem prejel potrditve naročila.

Če niste prejeli potrditve naročila ali njegove odpreme, preverite mapo neželena pošta/promocije v svojem e-poštnem nabiralniku. Če v 24 urah po potrditvi naročila niste prejeli nobenega e-poštnega sporočila v zvezi z vašim naročilom, se obrnite na našo službo za stranke.

17. Moj popust ni bil uveljavljen.

Prepričajte se, da popust, ki ga želite uveljaviti, velja za izbrane izdelke. Npr. kode za popust na kontaktne leče, veljajo le na kontaktne leče. Če želite uporabiti kodo iz e-poštnega sporočila s posebno ponudbo, se bo popust samodejno uporabil na vašem uporabniškem računu po kliku na povezavo v e-poštnem sporočilu. Kodo je mogoče vnesti tudi ročno v polje za vnos kode za popust neposredno v košarici. Prav tako se prepričajte, da koda ni potekla. Če potrebujete kakršnakoli pojasnila, se obrnite na našo službo za stranke.

18. Blago ni na zalogi (ali pa del naročila ni na zalogi).

Če izbranega artikla ni na zalogi, boste o tem obveščeni na spletni strani poleg izdelka, ko izberete določene parametre. Informacije se bodo ponovno prikazale v vaši košarici, kjer bo prikazan predvideni datum dostave. Naročil z izdelki na zalogi in izdelki, ki jih ni na zalogi, ne delimo. Odposlani bodo, ko bodo vsi izdelki na voljo. V kolikor želite, da se izdelki, ki so na zalogi odpošljejo prej, je potrebno oddati dve naročili.

19. Nisem prejel/a brezplačnega darila.

Brezplačno darilo ponujamo za naročila nad 55 €. Darilo je treba izbrati ob oddaji naročila v ustreznem koraku v košarici. Če so ti pogoji izpolnjeni in darila še vedno niste prejeli, se obrnite na našo službo za stranke. Darilo lahko dodamo vašemu naslednjemu naročilu. Darila ni mogoče zamenjati za denar.

20. Pomotoma sem oddal več naročil. Kaj sedaj?

Če ste pomotoma ustvarili več naročil, se obrnite na našo službo za stranke in preklicali bomo odvečna naročila. Vaše plačilo ne bo izvedeno, dokler ne vnesete podatkov za plačilo.

Na začetek

Dostava in pošiljanje naročila

V nadaljevanju boste našli odgovore na najpogostejša vprašanja o dostavi in pošiljanju naročila na alensa.si.

21. Moje naročilo ni bilo dostavljeno.

Naročila obdelujemo med delovnimi dnevi, torej od ponedeljka do petka. Preden se obrnete na našo službo za stranke, preverite, kdaj ste oddali naročilo, ali ste prejeli potrdilo o odpremi in kakšen je predvideni čas dostave . Če je predvideni datum dostave že mimo, nas prosimo kontaktirajte.

22. Paket je prispel poškodovan.

NE sprejmite paketa, če kaže znake poškodb. Če je pošiljka zavrnjena, odgovornost prevzame prevozno podjetje. Nato bomo vložili reklamacijo glede dostave in vam lahko takoj pošljemo novo blago ali vrnemo denar.

23. Nisem navedel pravilnega naslova, pošiljka je bila že odposlana. Kaj sedaj?

Takoj ko opazite napako, se obrnite na našo službo za stranke. Poskušali bomo posredovati informacije kurirski službi. Morda bo učinkoviteje in hitreje, če se sami obrnete na dostavno podjetje.

24. Ali je mogoče naročilo prevzeti v skladišču?

Žal osebni prevzem neposredno iz skladišča ni mogoč.

Več o dostavi lahko preverite tukaj.

Na začetek

Vračilo ali zamenjava blaga

V nadaljevanju boste našli odgovore na najpogostejša vprašanja v zvezi z vračili ali reklamacijami.

25. Prejel/a sem drugačen izdelek od tistega, ki sem ga naročil/a.

Če ste pomotoma prejeli drugačen izdelek od naročenega, nam prosim pošljite fotografijo prejetega izdelka. (Na primer, naročili ste škatlo s šestimi lečami, prejeli pa ste škatlo s samo tremi lečami. Fotografirajte sprednjo stran škatle in nam pošljite fotografijo, da lahko preverimo stanje.) Ko bomo potrdili napako na naši strani, vam bomo čim prej poslali izdelek, ki ste ga naročili in vas obvestili, kako lahko napačno poslan izdelek vrnete.

26. Želim zamenjati izdelek.

Žal izdelkov ne menjamo. Zato vas bomo prosili, da vrnete originalni izdelek, za kar vam bomo povrnili denar in nato lahko oddate novo naročilo po vaši izbiri.

27. Vrnil sem naročilo. Kaj sledi?

Vračilo običajno traja nekaj delovnih dni, odvisno od kurirske službe. Denar vam bomo vrnili, ko prejmemo izdelke v nepoškodovanem stanju, najkasneje v roku 14 dni od prejema. Če od naše službe za stranke niste prejeli sporočilo o vrnjenem naročilu, nas prosimo kontaktirajte. Občasno se nam blago vrne brez identifikacijskih podatkov, zaradi česar je težko ugotoviti pošiljatelja. Zato vedno priložite številko naročila vrnjenemu blagu.

28. Čakam na povračilo kupnine.

Denarja ni mogoče vrniti, če je pošiljka z vrnjenim blagom še na poti. Blago mora prispeti v naše roke nepoškodovano, po tem vam bomo denar vrnili, najkasneje v roku 14 dni od prejema. Če imate potrditev, da nam je bila pošiljka že dostavljena, preverite svoj bančni račun, da vidite, ali smo nanj nakazali ustrezni znesek. Če ne, se obrnite na našo službo za stranke, da preverite stanje vračila.

Na začetek

Še vedno imate vprašanje?

Naša prijazna ekipa za podporo strankam vam je vedno na voljo – kontaktirajte nas tukaj.