Pogosta vprašanja o korekcijskih in sončnih očalih

Želite izvedeti več o naših korekcijskih in sončnih očalih? Za vas smo zbrali nekaj najpogosteje zastavljenih vprašanj in odgovorov. Če niste našli, kar iščete, nas brez oklevanja kontaktirajte na info@alensa.si – tukaj smo, da vam pomagamo!

Spletno naročanje korekcijskih in sončnih očal

  1. Ali imate fizično trgovino - optiko, ki jo lahko obiščem?
  2. Ali vam lahko bolj zaupam kot svojemu optiku?
  3. Ali lahko pomerim očala in dam vgraditi očalne leče?
  4. Zakaj moram za očala plačati vnaprej?
  5. Nimam recepta. Ali lahko ugotovite parametre iz mojih starih očal?
  6. Ali lahko svoj recept uporabim za kontaktne leče?
  7. Bojim se, da bom pri vnosu parametrov iz izvida naredil napako. Mi lahko pomagate?
  8. Oddal sem naročilo in mislim, da sem naredil napako. Kako lahko spremenim ali prekličem svoje naročilo?
  9. Kaj je PD in kako ugotovim njegovo vrednost?
  10. Na mojem izvidu piše nekaj drugega kot na vašem obrazcu za naročanje očalnih leč. Kako naj vem kaj vpisati?
  11. Ali vam lahko pošljem svoje okvirje, da mi vgradite nove očalne leče?
  12. Ali lahko naročim samo leče brez okvirja?
  13. Ali lahko naročim okvirje in jih uporabim kot modni dodatek?
  14. Ali so vse vaše blagovne znamke pristne?
  15. Ali vaša sončna očala imajo originalen etui in potrdilo o pristnosti?

Več o korekcijskih okvirjih in očalnih lečah

  1. Ali so vaša očalna stekla izdelana pri zanesljivem proizvajalcu?
  2. Iz česa so narejene očalne leče?
  3. Kakšna je razlika med tanjšavami, ki jih ponujate?
  4. Katere površinske obdelave se dodajajo očalnim lečam in koliko stanejo?
  5. Kaj so samozatemnitvene očalne leče?
  6. Ali lahko naročim korekcijska stekla za sončna očala?
  7. Ali je mogoče stare očalne leče vstaviti v nove okvirje?

Dostava in vračila

  1. Koliko časa traja, da prispejo moja korekcijska očala?
  2. Kakšni so pogoji za vračilo korekcijskih očal?
  3. Ali lahko doplačam za pospešitev izdelave očal?

Spletno naročanje korekcijskih in sončnih očal

Preberite si odgovore na najpogostejša vprašanja, ki jih imajo naši kupci glede spletnega naročanja korekcijskih in sončnih očal:

1. Ali imate fizično trgovino - optiko, ki jo lahko obiščem?

Ne, žal nimamo fizične optike.

2. Ali vam lahko bolj zaupam kot svojemu optiku?

Imamo več izkušenih optikov, ki vam bodo izdelali očala. Prodajamo očala po vsej Evropi in naši izdelki izpolnjujejo najvišje standarde. Zagotavljamo vam enako kakovost, kot jo boste našli pri svojem optiku.

3. Ali lahko pomerim očala in dam vgraditi očalne leče?

Večino okvirjev očal lahko pomerite z virtualnim ogledalom. To virtualno ogledalo uporablja spletno kamero in deluje popolnoma enako kot klasično ogledalo: kamera posname vaš obraz in mu doda izbrane okvirje. Lahko celo obrnete glavo in kamera vam bo sledila, kamor koli pogledate. Ta funkcija vam bo omogočila, da si očala ogledate iz različnih kotov, zaradi česar bo videti, kot da jih dejansko nosite. Da se prepričate, da vam očala dobro prilegajo, lahko njihovo velikost in dimenzije najdete na vseh naših okvirjih. To vam bo dalo predstavo o tem, kako veliki so okvirji, in vam bo omogočilo boljšo primerjavo z vašimi obstoječimi očali. Ko izberete nove okvirje, lahko vnesete parametre iz svojega recepta in izberete leče, ki jih potrebujete. Prav tako boste lahko svojim očalnim lečam dodali več izboljšav.

4. Zakaj moram za očala plačati vnaprej?

Očalne leče so izdelane v skladu z vašimi meritvami in so izdelek izdelan po meri potrošnika. Zaradi tega vaših očalnih leč ne moremo ponuditi nikomur drugemu in jih je treba plačati vnaprej.

5. Nimam recepta. Ali lahko ugotovite parametre iz mojih starih očal?

Ne priporočamo določanje parametrov iz starih očal ali na kakršen koli drug način. Vedno opravite pregled pri specialistu, ki vam bo določil natančne parametre.

6. Ali lahko svoj recept uporabim za kontaktne leče?

Ne, obstajajo določene razlike med receptom za kontaktne leče in receptom za očala. Vaš optometrist mora s testom določiti parametre, ki so posebej primerni za očala.

7. Bojim se, da bom pri vnosu parametrov iz izvida naredil napako. Mi lahko pomagate?

Kot del naročila imate možnost nalaganja izvida za očala v sistem. Naši strokovnjaki bodo nato preverili podatke in jih neposredno vpisali v naročilo. Seveda lahko podatke izpolnite tudi sami. Če nam kaj ne bo jasno, vas bomo kontaktirali in skupaj rešili morebitne nejasnosti.

8. Oddal sem naročilo in mislim, da sem naredil napako. Kako lahko spremenim ali prekličem svoje naročilo?

Takoj se obrnite na službo za stranke! Vsako naročilo, ki ni bilo obdelano, je mogoče spremeniti. Če pa je naročilo že obdelano, ga ni mogoče spremeniti. Pri izpolnjevanju recepta bodite previdni ali pa nas predhodno kontaktirajte in pomagali vam bomo pravilno izpolniti potrebne vrednosti.

9. Kaj je PD in kako ugotovim njegovo vrednost?

Ta vrednost označuje razdaljo med zenicami v milimetrih. Natančna razdalja je pomembna za pravilno določanje centra očalne leče. Pri večini ljudi je razdalja med središčem zenice in nosnim korenom med 28 in 35 mm, vendar obstajajo izjeme. Vaš oftalmolog naj v recept vključi tudi vrednost PD, saj jo boste potrebovali pri naročanju. Vsak optometrist/of­talmolog te vrednosti ne vključi v recept, zato je bolje, da te podatke zahtevate. Če v receptu nimate navedene PD, lahko to vrednost izmerite sami z našo aplikacijo za merjenje PD ali pa natisnete naše ravnilo. Če v receptu vidite samo eno vrednost PD, jo delite z dva, da dobite vrednosti za desno in levo oko (npr. 61:2 = 30,5).Pri otrocih se PD sčasoma spreminja, zato jim je treba oči pregledati vsakih šest mesecev.

10. Na mojem izvidu piše nekaj drugega kot na vašem obrazcu za naročanje očalnih leč. Kako naj vem kaj vpisati?

Recepti se lahko razlikujejo in očesni specialisti lahko podatke beležijo na različne načine. Na primer, nekateri strokovnjaki pišejo (-) kot (=). Če niste prepričani, nas prosimo kontaktirajte, preden dokončate naročilo. Pomagali vam bomo razvozlati parametre.

11. Ali vam lahko pošljem svoje okvirje, da mi vgradite nove očalne leče?

Ja, z veseljem vam bomo zamenjali očalne leče tudi na vaših okvirjih. Za več informacij si oglejte podrobna navodila tukaj.

12. Ali lahko naročim samo leče brez okvirja?

Očalne leče morajo biti izbrušene in nameščene v okvir natančno v skladu z vašim izvidom. Izdelava korekcijskih očal ni mogoča brez pravilnega centriranja leč. Ko so leče enkrat vstavljene v določen okvir, jih ni mogoče prenesti v drug okvir (razen če je ta identičen prvemu okvirju). Zato ne ponujamo naročanje samo očalnih leč.

13. Ali lahko naročim okvirje in jih uporabim kot modni dodatek?

Pri nas je mogoče naročiti samo okvirje, vendar pa demo stekla v okvirjih niso primerna za vsakodnevno nošenje. Zato priporočamo, da naročite tudi očalne leče brez dioptrije.

14. Ali so vse vaše blagovne znamke pristne?

Prodajamo samo originalne blagovne znamke in izdelke znanih in verodostojnih proizvajalcev.

15. Ali vaša sončna očala imajo originalen etui in potrdilo o pristnosti?

Vsa naša korekcijska in sončna očala imajo etikete, certifikate in/ali nalepke ter originalne etuije kot dokazilo o njihovi pristnosti.

Na začetek

Več o korekcijskih okvirjih in očalnih lečah

Tukaj boste našli podrobne informacije o korekcijskih okvirjih in očalnih lečah, ki jih vstavljamo v okvirje:

16. Ali so vaša očalna stekla izdelana pri zanesljivem proizvajalcu?

Naš cilj je dobavljati izdelke najvišje kakovosti. Naše očalne leče izdeluje evropsko podjetje Adrial, ki sodeluje z izkušenimi optiki in nenehno izboljšuje svoje izdelke. Naši izkušeni optiki brusijo leče z najsodobnejšo opremo in pred pošiljanjem preverijo kakovost narejenih očal.

17. Iz česa so narejene očalne leče?

Vse korekcijske očalne leče so izdelane iz visokokakovostne in trpežne plastike. Ponujamo vam izbiro med lečami z lomnim količnikom 1,5 – 1,6 – 1,67 in 1,74. Material z višjim lomnim količnikom je višje kakovosti, tanjše leče z višjim lomnim količnikom pa so naprednejše in lažje; vendar višji kot je lomni količnik, dražje postanejo te leče. Z drugimi besedami, če izberete leče z visokim lomnim količnikom, boste plačali več, vendar bo leča bolje ustrezala vašim potrebam.

18. Kakšna je razlika med tanjšavami, ki jih ponujate?

Lomni količnik leče kaže, koliko leča lomi svetlobo, kar je povezano s hitrostjo prehoda svetlobe skozi določen material. Tanjša leča se lahko uporabi, če je lomni količnik danega materiala višji, ker je za pravilno lomljenje svetlobe potrebnega manj materiala. Leče z lomnim količnikom 1,5 ali 1,6 so sferične, leče z lomnim količnikom 1,67 in 1,74 pa asferične. Leča z višjim lomnim količnikom je izdelana iz kakovostnejšega materiala, tehta manj in je udobnejša. Glede na vaše dioptrije imate morda omejene možnosti pri izbiri lomnega količnika, saj ni vsak količnik primeren za vse dioptrije.

19. Katere površinske obdelave se dodajajo očalnim lečam in koliko stanejo?

Naše očalne leče so izdelane s petimi standardnimi obdelavami, za katere vam ni treba doplačati: UV filter, dodatno utrjevanje, antirefleksni premaz, hidrofobni premaz in samočistilni premaz.

20. Kaj so samozatemnitvene očalne leče?

Fotokromne ali samozatemnitvene očalne leče spreminjajo barvo glede na spreminjajočo se intenzivnost svetlobe. V prostoru so prozorne, pod vplivom UV-svetlobe pa potemnijo. Lahko se zatemnijo do 85 %.

21. Ali lahko naročim korekcijska stekla za sončna očala?

Ponujamo tudi možnost, da izbrane okvirje spremenite v korekcijska sončna očala ali pa izberete sončna očala neposredno iz naše kategorije korekcijskih sončnih očal in jih prilagodite svojim parametrom. Glede na to, kako temna želite, da so vaša sončna očala z dioptrijo, ponujamo možnosti zatemnitve 50, 75 in 85 %. Očala z 85-odstotno zatemnitvijo so primerljiva s klasičnimi sončnimi očali.

22. Ali je mogoče stare očalne leče vstaviti v nove okvirje?

Očalne leče morajo biti posebej zbrušene za okvir, da se zagotovi njihovo centriranje in pravilno prileganje. Skoraj nemogoče je vgraditi po meri izdelane leče v nove okvirje, ne da bi pri tem porušili njihovo prileganje, zato te storitve ne nudimo.

Na začetek

Dostava in vračila

V nadaljevanju lahko najdete odgovore na nekatera najpogostejša vprašanja, ki jih prejemamo glede dostave in vračila izdelkov. Za splošne informacije in vprašanja v zvezi z naročili si oglejte naše Pogoje poslovanja.

23. Koliko časa traja, da prispejo moja korekcijska očala?

Po prejemu in plačilu vašega naročila bodo naši optiki preverili podatke in parametre, ki ste jih vnesli in naročili očalne leče. Ko prejmemo leče, jih izbrusimo in vstavimo v okvirje. Po tem sledi pregled kakovosti. Celoten postopek običajno traja 3–10 delovnih dni, odvisno od vrste leč, ki ste jih izbrali. Naši optiki bodo nato dokončana očala poslali v skladišče, od koder jih bodo poslali vam. (Vendar pa lahko pride do zamud – na primer zaradi velikega števila naročil.) Na splošno očala dostavimo v 7 do 14 delovnih dneh.

24. Kakšni so pogoji za vračilo korekcijskih očal?

Če očala vrnete v roku 14 dni, potem vam denar za okvirje/sončna očala običajno odobrimo. Vračilo denarja za očalne leče obravnavamo iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga, zato vas prosimo, da pri vračilu jasno navedete, če imate težave z očalnimi lečami. V primeru težav z očalnimi lečami izdelanimi pri nas, bo oddelek Vračil in Reklamacij preveril skladnost izdelanega blaga, kar bo potem osnova za odločitev o vračilu denarja za očalne leče. Vračilo denarja za očalne leče vrnjene v roku 14. dni se izvaja po postopku ugotavljanja skladnosti izdelanega blaga, ker so očalne leče produkt prirejen osebnim potrebam potrošnika. Prosimo, oglejte si tudi naše Pogoje poslovanja.

25. Ali lahko doplačam za pospešitev izdelave očal?

Žal ne ponujamo doplačila za pospešeno izdelavo očal. Če očalnih leč nimamo na zalogi, jih moramo naročiti pri proizvajalcu, zato ne moremo zagotoviti pospešene proizvodnje. Zaradi tega imamo za izdelavo očal 3–10 delovnih dni.