Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Lastnik spletne trgovine Alensa.si je Vallis MG d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik).

Podatki o podjetju Vallis MG d.o.o. Pod kostanji 6 Poslovna cona Žeje pri Komendi 1218 Komenda Slovenija DŠ: SI49510371 Matična številka: 6180353000

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Alensa.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za elektronsko poslovanje.

Z vstopom in nadaljno uporabo spletne strani Alensa.si izrazite svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da zapustite stran spletne trgovine Alensa.si. Podjetje Vallis MG d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani trgovine Alensa.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

Načini plačila

V spletni prodajalni Alensa.si uporabnik lahko izbira med sledečimi možnostmi plačila:

  • z gotovino ob prevzemu,
  • plačilo po predračunu,
  • s paypal,
  • s kreditno kartico.

Plačilo z gotovino ob prevzemu

Plačilo z gotovino opravite ob dostavi pošiljke z našim pogodbenim partnerjem.

Plačilo po predračunu (preko spletne banke)

Plačilo lahko poravnate preko spletne banke na transakcijski račun IBAN SI56 2900 0005 0583 126 (UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d.).

Pri plačilu si lahko pomagate s spodnjo sliko:

upn-banka.png

Plačilo s PayPal-om

Ko boste zaključili z naročilom boste samodejno preusmerjeni na PayPal spletno stran. Za uspešno prijavo je potrebno vpisati vaš elektronski naslov (Email address) in vaše geslo (PayPal geslo). S klikom na gumb Log In potrdite vpisane podatke in se povežete v vaš PayPal račun. Pozorno preverite podatke in nato potrdite plačilo računa (Pay Now). Nekaj trenutkov zatem boste dobili informacijo o realizaciji plačila. Če je bilo plačilo uspešno izvedeno je postopek plačila s tem zaključen.

Plačilo s kreditno kartico

Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico boste po potrditvi naročila zagledali:

Vnos podatkov kreditne oz. debetne kartice

  • Znamka kartice (izberite ponudnika kreditne kartice)
  • Številka kartice (vpišite številko kreditne kartice)
  • Ime lastnika (vpišite podatke lastnika kartice)
  • Datum veljavnosti – mesec/leto
  • Verifikacijska stevilka (CSC številka).

Pri Mastercard in Visa kreditni kartici CSC številko najdemo na zadnji strani kartice: glej sliko

Dostava

V primeru nakupa blaga nad 50,00€ (strošek poštnine se ne upošteva) stroške pošiljanja plača ponudnik Vallis MG d.o.o. V primeru nakupa pod 50,00€, stroški dostave znašajo 3,99€. Naročeno blago vam bo dostavila Pošta Slovenije ali GLS Slovenija. Vsako ne dostavljeno naročilo, ki se pošilja preko Pošte Slovenija, vas bo na vaši pošti čakalo še 15 dni, preden se bo vrnilo. Kupec se z nakupom strinja, da se v namen lažje in hitrejše dostave na etiketi paketa dopiše telefonska številka. V kolikor kupec ne želi izpisa številke naj nas o tem pred dostavo obvesti. V primeru prevzema paketa na paketomatu in plačila po povzetju pri dostavni službi GLS Slovenija se odkupnina lahko poravna z bančno, debetno, kreditno kartico ali gotovino. GLS Slovenia lahko ob neuspelem vročanju paket preda v Paketno trgovino ali v Paketomat. Partner GLS Paketna trgovina Petrol prejemniku paketa dodatno zaračuna storitev vročitve paketa v višini 0,45€.

V primeru osebnega prevzema na izbranem prevzemnem mestu se zaračuna strošek priprave blaga v znesku 0,7€ (z DDV). V kolikor je paket že v dostavi ali je že bil dostavljen na prevzemno mesto, preusmeritev paketa na drug naslov ni več možna. V primeri odstopa od pogodbe je paket potrebno prevzeti na prevzemnem mestu in ga vrniti v skladu z pogoji poslovanja.

Vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru odstopa od pogodbe mora potrošnik najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago na naslov: Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda, Slovenija. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupnino vrnemo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Vallis MG d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do prevzema vrnjenega blaga ali vse dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Kupec (potrošnik) v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. V kolikor je kupec poleg naročila prejel darilo mora pri odstopu od pogodbe vrniti tudi le tega pod enakimi pogoji kot preostalo blago.

Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Obrazec za odstop od pogodbe se nahaja na dnu pogojev poslovanja pod naslovom "Obrazci".

Vračilo kontaktnih leč

V primeru že odprte škatlice kontaktnih leč in tekočine za leče vračilo blaga ni možno v skladu 43.č členom ZVPot: • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Želite vrniti kontaktne leče po več kot 14 dneh od nakupa?

V skladu s pogoji poslovanja in izpolnjenimi dodatnimi pogoji v naslednjem odstavku je vračilo po več kot 14 dneh možno samo za kontaktne leče.

Če se vam je od zadnjega nakupa spremenila dioptrija in imate še nerabljeno škatlico za leče vam spletna trgovina Alensa.si omogoča vračilo tudi po 14 dneh od nakupa. Kontaktne leče lahko vrnete samo v primeru, da je škatlica še originalno zaprta, nepoškodovana in da od dneva nakupa ni minilo več kot eno leto ter da je rok uporabe še najmanj eno leto. Poleg kontaktnih leč priložite izpolnjen obrazec za vračilo blaga in nujno kopijo najnovejšega izvida za leče. Kontaktne leče pošljite na naslov Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda, Slovenija. Stroške poštnine vračila izdelka ne krijemo.

Opozorilo: pakiranje po 90 leč, ki je sestavljeno iz 3 škatlic po 30 leč se smatra kot celota, zato ni možnega vračila samo dveh ali ene škatlice po 30 leč. Pakiranje 6 leč, ki je sestavljeno iz 2 škatlic po 3 leče se tudi smatra kot celota, zato ni možnega vračila samo ene škatlice po 3 leče.

Obrazec za odstop od pogodbe se nahaja na dnu pogojev poslovanja pod naslovom "Obrazci".

Vračilo očal

V primeru nakupa očal so ta opremljena z varnostnim pečatom. Če stranke z očali niso zadovoljne (barva, velikost, model) naprošamo, da se zaradi higienskih vzrokov in poškodb varnosti pečat pred pomerjanjem ne odstrani.

Pri vračilu očal (tj. korekcijskih očal) z vgrajenimi korekcijskimi stekli (očalnimi lečami), se šteje, da je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika (43.č člen ZVPot) in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in zaradi tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih izdelkov), razen če ni drugače opredeljeno. Stranke opozarjamo, da si izberejo okvir primerne velikosti in oblike glede na njihov obraz, saj obstaja verjetnost, da izbrani okvir ne bo optimalen in posledično neuporaben. Priporočamo, da se pred potrditvijo naročila o izbiri okvirja primernega za vaš obraz posvetujete z optikom. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od posameznika.

Korekcijska očala za katera ste že oddali naročilo in so stekla že v postopku izdelave, a še niso bila odposlana vračilo denarja za stekla ni možno. Vračilo denarja za stekla prav tako ni možno v primeru, da kupec naroči korekcijska očala brez dioptrije, a z vgrajenim blue blocker filtrom v samih očalnih lečah, saj takšno naročilo spada v kategorijo naročil, ki so bila izdelana po natančnih navodilih potrošnika in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

Opomba:

Pogoj za pridobljen kredit oz. popust je določen znesek. V kolikor vračilo artikla zniža vrednost nakupa v tej meri, da kredit oz. popust ni več upravičen, se le ta odšteje pri vračilu artikla. Primer: Vrednost nakupa je bila 60€, akcija pri nakupu je bila POP5 kar je zneslo pri plačilu 55€. V primeru da vrnete izdelke v vrednosti 20€, se kredit/popust ne upošteva več in se od tega zneska (vračila) odšteje, kajti do kredita/popusta niste več upravičeni.

Pri nakupu nad določenim zneskom (55€), oziroma po v naprej določenih pogojih na spletni strani Alensa.si našim strankam poklanjamo darilo, ki ga lahko stranka izbere v košarici ob zaključku potrditve naročila. Opozarjamo, da darila (napačno izbrana velikost, barva, itd.) ne menjamo razen v primeru, ko je prišlo do napake z naše strani.

Blago, kupljeno pri ponudniku, uporabnik uporablja na lastno odgovornost, pri čemer mora dosledno upoštevati navodila proizvajalca za pravilno uporabo, navodila strokovnjaka, ki je kontaktne leče uporabniku predpisal ter hoditi na redne okulistične preglede. Ponudnik ne odgovarja za morebitne zdravstvene težave povezane z uporabo blaga, kupljenega pri ponudniku.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Obrazec za odstop od pogodbe se nahaja na dnu pogojev poslovanja pod naslovom "Obrazci". Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. Kupec se lahko obrne na informacijo o garanciji preko telefonske številke 01 7774 197 ali preko elektronske pošte na info@alensa.si

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake

Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora prodajalec (Vallis MG d.o.o.) potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna (37. Člen ZvPot):

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom (če je to mogoče) ali
  • vrne plačani znesek. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot).

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh mesecih od odkritja stvarne napake, a najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa Vallis MG d.o.o. ne odgovarja več. Če napaka ni sporna mora Vallis MG d.o.o. čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora Vallis MG d.o.o. v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Reklamacija
Reklamacija kontaktnih leč iz naslova stvarne napake je potrebno prijaviti na e-mail naslov info@alensa.si. V e-mailu opišite svoj problem, pošljite fotografijo LOT številke (serijske številke leč) in pa parametrov naročenih kontaktnih leč. Kontaktne leče shranite v škatlico za leče, ki je napolnjena s tekočino za leče in jo s pomočjo navodil, ki jih boste dobili na svoj e-mail naslov pošljite nazaj k nam v reklamacijski postopek. Zraven priložite še originalno embalažo in izpolnjen obrazec za reklamacijo. Prosimo vas, da priložite še kopijo vašega zadnjega oftalmološkega izvida (pred reklamacijo sami preverite, če ste naročili leče s pravilnimi parametri). Pred oddajo naročila se o izbiri kontaktnih leč posvetujte z okulistom ali oftalmologom. Kontaktne leče uporabljate v skladu s priporočili očesnega specialista in navodili proizvajalca.

Reklamacija korekcijskih očal
Reklamacijo korekcijskih očal iz naslova stvarne napake lahko prijavite na info@alensa.si. V e-mail priložite še fotografijo svojega izvida in opišite vaš problem. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste dobili ob naročilu (etui, krpica, demo leče za očala, embalažo,…). Na e-mail nam pošljite tudi svoje fotografije z očali (fotografija iz sprednje strani in iz strani). Na očalnih lečah s flomastrom označite kje se nahajajo vaše zenice, a le v primeru, da gre za progresivna očala (uporabite flomaster, ki je primeren za pisanje po očalnih lečah/steklu, da ne pride do poškodb očalnih leč). Če imate navadna korekcijska očala so slike dovolj. Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V takih primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija ni upravičena). V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na oddelek za podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam, v kolikor boste to želeli, tudi poslali fotografijo očal.

Reklamacija sončnih očal
Reklamacijo sončnih očal iz naslova stvarne napake lahko prijavite na info@alensa.si. V e-mail priložite še fotografijo očal in opišite vaš problem. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste dobili ob naročilu (etui, krpico, embalažo,…). Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V takih primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija ni upravičena). V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na oddelek za podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam, v kolikor boste to želeli, tudi poslali fotografijo očal.

V kolikor je reklamacija odobrena, povrnemo tudi strošek poštnine do 3,99€, kolikor znaša najvišja poštnina na Alensa.si. Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije na naslov: Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Dodatni pogoji in navodila glede reklamacije sončnih in korekcijskih očal

  • Pod artiklom na spletni strani so podane mere izdelka, ki so namenjene lažji ter predvsem pravilni izbiri okvirjev. V kolikor stranka naroči premajhen ali prevelik okvir, se premontaž leč ne dela. Če Vas zanimajo dodatne mere, naslovite vprašanja naši podpori strankam.
  • Popolna dioptrija za naše oko je na sredini leče. Proti periferiji leče se začnejo pojavljati distorzije. Te so pri zares visokih dioptrijah še toliko bolj opazne. Pri teh težavah je potrebno ob gledanju obračati glavo, ne le premikati oči. Distorzije se ob pravilno izdelanih lečah ne upoštevajo kot predmet reklamacije. V izogib napačni izbiri stekel (leč) se pred potrditvijo naročila posvetujte z okulistom ali oftalomologom.
  • Vse informacije na spletni strani služijo kot pomoč pri izbiri, ne kot obvezna izbira (primer: pri -6.00 dioptriji ne priporočamo debeline 1.5 ter 1.6, ker bo rezultat debel, je pa izdelava v večini primerov vseeno možna). V kolikor ima stranka npr. dioptrijo +/-2.00 lahko izbere katerokoli debelino leč. Večji lomni končnik pa seveda pomeni, da bo leča tanjša, lažja, lepša ter dokazano zmanjševala distorzije.
  • Meritve pri okulistih se opravijo glede na namen vaše uporabe očal. Pri pregledu omenite, za kaj boste očala uporabljali. Če jih boste npr. uporabljali za televizijo, vam morajo izmeriti dioptrijo za ta namen, prav tako za vožnjo.
  • Za uspešno reševanje reklamacij korekcijskih in sončnih očal potrebujemo čim več vaših informacij. Prosimo, da nam poleg reklamiranega izdelka (primer: Crullé sončna očala vrnite s kartonasto škatlico, kartico za preverjanje polarizacije ter krpico) pošljete tudi vsa zahtevana pojasnila in informacije. V izogib poškodbam pri transportu, reklamirane artikle primerno zapakirajte, po možnosti z mehurčki ali podobnim materialom. Za morebitne poškodbe, ki bi nastale pri transportu ne odgovarjamo in niso predmet reklamacije.
  • Pri reklamiranju izdelka iz naslova stvarne napake obravnavamo samo predmet reklamacije (npr. če reklamirate dioptrijo, se posvetimo le temu). Če ste na kakršenkoli način posegali v očala, reklamacija ni več možna. Sem sodijo tudi vgradnja leč pri drugih ponudnikih, ravnanje ali ukrivljanje priponk, lepljenje itd. Prosimo vas, da se v primeru reklamiranja očal najprej obrnete na našo službo za podporo strankam in predložite vso potrebno dokumentacijo, da skrajšamo postopek reklamacije. V reklamacijskem postopku korekcijskih očal se preverjajo vse možnosti, zakaj očala ne odgovarjajo, tudi pridobitev tretjega mnenja (zaradi morebitnega narobnega merjenja dioptrije).
  • V primeru, da ste oddali naročilo z napačnimi podatki, kot so: dioptrija, tanjšava leč, vidno polje, reklamacija ni možna. Reklamacija tudi ni možna v primeru poškodb, ki so nastale zaradi nepravilne hrambe in izpostavljenosti vročini. Take vrste poškodb prepoznamo po preoblikovani plastiki, mehurčkih, popokanem anti-refleksu, ipd. Prav tako reklamacija ni možna zaradi poškodb, ki se zgodijo zaradi parfumov, gelov za lase, znoja, PH-ja kože ter slane vode ter posledic nepravilne uporabe, zanemarjanja in nepravilnega shranjevanja. V nepravilno uporabo sodijo tudi poškodbe zaradi uporabe agresivnih čistil ter alkohola. V primeru nepravilnega posega, ki se ni zgodil z naše strani (naša servisna služba – optik tehnik), da je v očala posegal nekdo drug (druge optike, stranka sama) je reklamacija zavrnjena.
  • Za čim bolj uspešno rešitev reklamacij progresivnih stekel je potrebno v paket dodati vrečke očalnih leč, modro kartico s podatki leč, okvir z vgrajenimi lečami, original izvid stranke, sliko od strani (zaradi naklona očal), ter sliko naravnost (zaradi višine). Slike lahko pošljete tudi po mailu. Za uspešno rešitev moramo pridobiti čim več informacij, kot so tudi: kakšne težave občutite in na katero razdaljo ne vidite? V primeru naknadnega pošiljanja teh dokazil, stranka sama krije stroške pošiljanja. Če stranka pošlje pomankljive informacije, s katerimi ne moremo izločiti strankine napake pri oddaji naročila bo reklamacija zavrnjena.

Zamenjava očalnih leč

Če se odločite in izberete nas, da vam v okvirje lahko namestimo nova korekcijska stekla. Korekcijski okvir nam pošljite očiščen. V kolikor okvir ne bo čist, vam bomo zavrnili naročilo zamenjave očalnih leč. V kolikor ocenimo, da v prejeti okvir ni možno vgraditi korekcijskih stekel oziroma obstaja preveliko tveganje pri montaži stekel za poškodbe na okvirju, vam lahko zavrnemo naročilo zamenjave očalnih leč in povrnemo denar ter okvir vrnemo nazaj. V primeru poškodbe okvirja med menjavo očalnih leč se podjetje obvezuje ravnati po 40. členu ZVPot:

  • Če podjetje uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno potrošniku po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.
  • Če podjetje poškoduje ali pokvari proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžno na lastne stroške v treh dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost proizvoda. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada potrošniku pravica iz prvega odstavka.

Vgradnja korekcijskih stekel ni možna v okvirje sončnih očal in športnih očal. Izberete lahko samo tiste, ki imajo možnost izbire očalnih leč.

Obrazec za za uveljavljanje stvarne napake se nahaja na dnu pogojev poslovanja pod naslovom "Obrazci".

Cene

Vse cene v spletni trgovini Alensa.si so navedene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Ker kupcu želimo zagotoviti kar se da najugodnejšo ceno je lahko cenik, objavljen na spletni strani drugačen od trenutnega in se lahko spreminja tudi večkrat dnevno.

Opomba: Očalne leče niso na voljo kot samostojni artikel. Očalne leče lahko izberete le v kombinaciji s korekcijskim okvirjem. Cenik očalnih leč je objavljen pod posamenznim korekcijskim okvirjem. V primeru, da s košarice odstranite korekcijski okvir in opravite plačilo samo za očalne leče, vam bomo vrnili denar v skladu s pogoji poslovanja.

Odlična cena Oznaka odlična CENA pomeni zelo ugodno ceno izdelka, ki velja na območju Slovenije. V kolikor boste na slovenskem tržišču za enak proizvod pri konkurentih našli nižjo ceno, od naše odlične cene nas prosim kontaktirajte in bomo odstranili ikono odlična CENA ali znižali ceno proizvoda v kolikor bo to mogoče.

Prečrtana cena Prečrtana cena pri nekaterih izdelkih ni akcijska cena. Prečrtana cena predstavlja priporočeno maloprodajno ceno, ki jo predlaga proizvajalec, spodnja cena pa je naša redna cena, kar pomeni, da je pri teh izdelkih naša cena nižja, kot pa priporočena maloprodajna cena.

Prioritetno naročilo

Prioritetna naročila obravnavamo tako, da bodo naročila z oznako »prioritetno«, v primeru, da imamo na dan, ko ste oddali naročilo, veliko število naročil in ne bomo sposobni odposlati vseh paketov v enem dnevu, obravnavana prednostno, kar pomeni, da bodo šla prioritetna naročila na vrh seznama. S tem vam bomo zagotovili, da bo vaš paket odposlan pred ostalimi in bo pri vas v najkrajšem možnem času. Prioritetno naročilo velja oz. je možno le za izdelke, ki so na zalogi in da smo prejeli vaše plačilo (v primeru, da izberete plačilo v naprej). V kolikor izdelka ni na zalogi, vi pa ste izbrali prioritetno naročilo, bo vaše naročilo pripravljeno naslednji delovni dan (prioritetno), takoj po prejemu izdelkov na zalogo oz. takoj, ko prejmemo plačilo. Pakete pakiramo do 15:00 vsak delovni dan od ponedeljka do petka. Prevzem paketov s strani GLS in Pošte Slovenije je ob 15:00. Doplačilo pri izbiri prioritetnega naročila znaša 1,99€ in je na voljo pri nakupu kontaktnih leč, tekočin za leče, dodatkov za leče, sončnih očal ter korekcijskih okvirjev. Pri nakupu korekcijskih okvirjev z vgrajeno dioptrijo izbira prioritetnega naročila ni možna. Ko paket odpošljemo ne odgovarjamo več za čas dostave, saj je končni čas dostave nato odvisen od dostavljavca paketa. Dostava v večini primerov traja 1-2 delovnih dni. Tudi v primeru, če izberete osebni prevzem na prevzemnih mestih.

Zavarovanje paketa

Zavarovanje paketa vam omogoča, da zavarujete svoj paket. Na ta način boste v primeru, da pride do poškodbe paketa pri transportu, zavarovani, kar pomeni, da bomo poškodovan paket sprejeli nazaj in vam na naslov, ki ste ga izbrali za dostavo, poslali nov paket (stroške dostave za ta paket prevzamemo mi). Pomembno: poškodovane pakete morate zavrniti. V primeru, da poškodovan paket vseeno sprejmete so pogoji za vračilo paketa drugačni. V tem primeru pošljete e-mail na info@alensa.si, nakar vam pošljemo nadaljnja navodila. Doplačilo pri izbiri zavarovanja paketa znaša 0,99€ (za vse izdelke razen za sončna in korekcijska očala) oziroma 4,99€ (pri nakupu sončnih ali korekcijskih očal).

Varovanje osebnih podatkov

To Izjavo o zasebnosti izjavlja Vallis MG, d.o.o., Ljubljanska cesta 45, 1241 Kamnik, Slovenija, z davčno številko SI 49510371 in z matično številko 6180353000.

1. UVOD

Z dostopom ali z uporabo spletne strani se strinjate s predmetno Izjavo o zasebnosti in Pogoji poslovanja. Če se s tem ne strinjate, zapustite Spletno stran in prenehajte z uporabo Spletne strani. Če imate kakršnakoli vprašanja glede uporabe Spletne strani, se obrnite na nas preko email naslova: info@alensa.si.

Definicije

"Podjetje" Vallis MG, d.o.o., Ljubljanska cesta 45, 1241 Kamnik, Slovenija

"Spletna stran" pomeni spletno stran, ki se nahaja na www.alensa.si katero koli drugo povezavo, ki bi jo nadomestila;

"Vi" pomeni uporabnika Spletne strani in/ali Spletne trgovine;

"Uporabnik" pomeni uporabnika Spletne strani in/ali Spletne trgovine ne glede na spol;

"Piškotki" so majhne tekstovne datoteke, ki se ob obisku naše Spletne strani namestijo na trdi disk Vašega računalnika in omogočajo zbiranje podatkov o vaših aktivnostih na Spletni strani in identifikacijo vašega računalnika;

"Osebni podatki" pomeni podatke, ki ste jih posredovali Vi, kakor tudi vse informacije v zvezi z Vašim obnašanjem na spletni strani.

Varovanje osebnih podatkov

Vaša pravica do zasebnosti stremi k najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. S spletno stranjo Alensa.si smo pri nudenju naših storitev zavezani k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov (GDPR). Vallis MG d.o.o. se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne strani, uporabljeni v skladu s to Izjavo o varstvu osebnih podatkov, da vaših osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih. Vse o varstvu osebnih podatkov in izjavo o zasebnosti lahko najdete <a href=" https://www.alensa.si/…odatkov.html "target="_blan­k">TUKAJ.

Omejitev odgovornosti

Za zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in ažurnost podatkov na spletni strani Alensa.si. Vseeno obstaja možnost napak pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. V tem primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo od pogodbe (naročila) ali izberejo zamenjavo artikla.

Uporabniki imajo možnost na spletni strani Alensa.si objaviti komentar, ki pa ne sme biti nestrpen, žaljiv in zavajajoč. Ponudnik se v tem primeru omejuje od vseh odgovornosti in ima pravico neprimerne komentarje izbrisati.

Z nakupom potrjujete, da boste sledili napotkom in navodilom vašega očesnega zdravnika ali optika pri uporabi kontaktnih leč. Z nakupom tudi potrjujete, da oseba, ki bo nosila kontaktne leče redno opravlja preglede pri okulistu ter ji ni prepovedana nošnja kontaktnih leč. Osebe, ki bodo prvič nosile kontaktne leče morajo pred nakupom opraviti pregled pri očesnem zdravniku. Za zagotavljanje kakovosti storitev in varnosti z nakupom zagotavljate in jamčite ponudniku pravilnost vaših podatkov. Kupcu svetujemo, da uporablja proizvod v skladu z navodili in priporočili proizvajalca. Kupec se z nakupom strinja, da uporablja proizvod na lastno odgovornost in, da je seznanjen s pravilnim rokovanjem s kontaktnimi lečami.

Vsebina objavljena na spletni strani je zagotovljena s strani ponudnika, kot informativna storitev. Spletna stran ne vsebuje informacij o vseh očesnih boleznih, kot tudi ne vsebuje vseh zdravstvenih informacij, ki so relevantne očesnim potrebam. Informacije dostopne na spletni strani so le splošne informacije in so namenjene k spodbujanju komunikacije med vami in vašim očesnim zdravnikom. Spletna stran ne nudi medicinske diagnostike za nobenega posameznika in ne sme biti uporabljena kot nadomestek profesionalnim medicinskim nasvetom, diagnostiki in zdravljenju. Vsa specifična zdravstvena vprašanja, ki jih imate glede vašega zdravstvenega stanja, zdravljenja in diagnostike morate postaviti vašemu očesnemu zdravniku. Nikoli ne smete neupoštevati mnenja vašega zdravnika ali zavlačevati pri iskanju strokovnih informacij o vašem zdravju zaradi informacij dostopnih na ponudnikovi spletni strani. Razen izrecno in nedvoumno podanih informacij.

Pritožbe in spori

Vallis MG d.o.o. (Alensa.si) se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru kakršnihkoli težav se kupec lahko obrne na ponudnika storitve (Vallis MG d.o.o.) preko telefonske številke 01 7774 197 ali preko elektronske pošte na info@alensa.si. Pritožba se odda preko elektronske pošte na info@alensa.si ali s priporočeno poštno pošiljko. Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave. Vallis MG d.o.o. se zaveda, da je reševanje potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Vallis MG d.o.o. si prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma da se spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Vallis MG d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Alensa.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Postopek naročila

  1. korak – IZBIRA IZDELKA

Po pregledu ponudbe na spletni strani www.alensa.si uporabnik najde izdelek, ki ga želi kupiti. Z direktnim klikom na izdelek pride na podrobnejši opis izdelka in lahko klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Sistem ga obvesti, da je izdelek dodan v košarico in v primeru, da želi nadaljevati nakupovanje, klikne levo povezavo Nadaljuj z nakupovanjem '' in se vrne nazaj v spletno trgovino. Če želi zaključiti nakup, klikne desno povezavo ''Pojdi v košarico in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico.

  1. korak – VSEBINA, PREGLED IN ODSTRANITEV IZDELKA IZ KOŠARICE

Na spletni strani www.alensa.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo vsi izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na povezavo v obliki križca nad ceno in izdelek bo odstranjen. Če želi uporabnik nazaj na spletno stran www.alensa.si, mora klikniti na povezavo Nadaljuj z nakupom. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

  1. Korak – DOKONČANJE NAROČILA

V primeru, da se uporabnik odloči kupiti vse izdelke, ki so v košarici mora klikniti povezavo desno spodaj Nadaljuj z naročilom. Na naslednjem zavihku »Dostava/Plačilo« mora uporabnik Izbrati način dostave. Za nadaljevanje je potrebno dodati e-mail naslov ali nadaljevati kot Facebook uporabnik. Ko izbere način ga sistem pelje na zavihek »Podatki za dostavo«, kjer je potrebno izpolniti vsa polja (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

  • Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med Pošto Slovenije, GLS Slovenije ali med 5 različnimi prevzemnimi mesti, ki so napisani na spletni stran www.alensa.si.
  • Načini plačila: Uporabnik izbira med različnimi načini plačila: Plačilo po povzetju, bančnim nakazilom, Paypal plačilom in kreditno kartico.
  • Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljavno kodo za popust ali darilno kartico jo vpiše v košarici in klikne gumb »Aktiviraj«.
  1. korak – ZAKLJUČEK NAKUPA

Cena izdelka, strošek poštnine, DDV in skupni znesek za plačilo razvidni (na desni strani) v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo. Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in celotno vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Potrdi naročilo«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Hvala za vaše naročilo«, številka naročila ter končni znesek. Uporabnik nato prejme še elektronsko sporočilo, ki potrjuje uspešnost naročila.

Virtualno pomerjanje očal

Spletna stran www.alensa.si z virtualnim pomerjanjem očal (ti. virtual mirror) omogoča 3D pomerjanje očal preko kamere računalnika, pametnega telefona ali tablice. Uporaba virtualnega ogledala je prostovoljna in služi kot zagotavljanje boljše storitve. Video material se ne shranjuje na serverjih, shranijo se samo piškoti očal, ki so bile izbrane za pomerjanje. Virtualno ogledalo služi kot pomoč pri izbiri očal in boljšo uporabniško izkušnjo in ne more biti merilo za izbiro očal. Velikost očal in obraza se lahko razlikuje od posameznika in oddaljenosti obraza od kamere. Vallis MG d.o.o. zavrača kakršnokoli odgovornost pri napačni izbiri očal na podlagi izbire preko virtualnega ogledala.

Aplikacija za merjenje zenične razdalje (PD)

Aplikacija za merjenje zenične razdalje (PD) služi kot pomoč pri določitvi zeninčne razdalje. Rezultati meritve so informativni, zato zavračamo kakršnokoli odgovornost pri napačni izmeri zenične razdalje oziroma morebitni razliki med zenično razdaljo, ki jo zmeri aplikacija in optik. Za najbolj natančne meritve svetujemo uporabo kamere s HD resolucijo in natančno sledenje navodil. Slikovni material in rezultati meritev se ne shranjujejo in se po zapustitvi aplikacije avtomatično zbrišejo.

Koda za popust

Opomba: Pri nakupih v spletni trgovini www.alensa.si prinašajo kode za popust različne ugodnosti in popuste. Kode so so časovno omejene in jih ni možno združevati z drugimi kodami, razen kjer je to izrecno navedeno. Kode so aktivne različno dolgo in se morajo izkoristiti v določenem časovnem roku, sicer so neveljavne. Določanje kod za popuste, njihove veljavnosti in aktivacije so prilagojeni poslovni politiki podjetja. Kode za popuste lahko najdete na spletni strani, facebook strani, elektronskih sporočilih, letakih in drugih medijih oziroma oglaševalskih mestih. Za vsako kodo veljajo posebni pogoji, ki so zapisani na vidnem mestu v spletni trgovini ali drugih medijih oziroma oglaševalskih mestih. Kode oziroma popusti ne veljajo na že znižano in se med seboj izključujejo in se ne seštevajo. Ko v košarici vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno poravnati. Opomba: Nobena akcija se ne nanaša na zamenjavo očalnih leč, oz. na naročila oddana po obrazcu za zamenjavo/vgradnjo očalnih leč.

Pametna alternativa

Kontaktne leče in tekočine, ki jih ponujamo kot pametno alternativo, predlagamo na podlagi povratnih informacij strank, glede na razmerje med ceno in kakovostjo. Pred izbiro se obvezno posvetujte s svojim optometristom ali oftalmologom, ker niso vse leče primerne za vsako oko.

Sodelovanje pri nagradnih igrah

V primeru nagradnih iger oziroma spletnih akcij se javno objavita tako ime kakor tudi priimek tekmovalcev oziroma zmagovalcev.

Soglasje k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov pri sodelovanju pri nagradnih igrah in prijavo na e-novice, uporabnik dovoljuje podjetju Vallis MG d.o.o. obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju Vallis MG d.o.o., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletnega centra www.alensa.si in podjetja Vallis MG d.o.o., ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanih podatkov, v katere uporabnik spletne strani posebej privoli.

Zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.

Nastavitve osebnih podatkov lahko uporabnik kadarkoli spreminja pod zavihkom “Profil uporabnika – Urejanje podatkov” na spletni strani www.alensa.si.

Obrazci

Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete tukaj.

Obrazec za vračilo artikla v garancijo si lahko prenesete tukaj.

Obrazec za reklamacijo iz naslova stvarne napake si lahko prenesete tukaj.

Komentarji

Imate kakšno vprašanje?