Pogoji poslovanja

Lastnik spletne trgovine alensa.si je Vallis MG d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik).

Podatki o podjetju Vallis MG d.o.o.

Pod kostanji 6
Poslovna cona Žeje pri Komendi
1218 Komenda
Slovenija
DŠ: SI49510371
Matična številka: 6180353000

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine alensa.si so sestavljeni v skladu Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Z uporabo spletne strani izražate svoje strinjanje s spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da zapustite strani spletne trgovine alensa.si. Podjetje Vallis MG d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani alensa.si kadarkoli brez predhodnega obvestila.

Na podlagi registracije stranke na spletni strani lahko stranka dostopa do njenega uporabniškega profila. Iz njenega uporabniškega vmesnika lahko stranka naroči artikle. Nakup ni mogoč brez ustvarjanja uporabniškega računa (registracije).

Načini plačila

V spletni trgovini alensa.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- plačilo z gotovino ob prevzemu Plačilo po povzetju se opravi dostavljalcu ob dostavi blaga na izbrani naslov. Pri izbiri prevzema paketa na izbranem prevzemnem mestu, plačilo ob prevzemu ni možno. Potrebno je plačilo vnaprej.

- plačilo z gotovino ob prevzemu

- plačilo po predračunu

- s PayPal

- s kreditno kartico (Mastercard, Visa)

- z Apple pay

- Plačilo z gotovino ob prevzemu

Plačilo opravite ob dostavi pošiljke.

Plačilo preko spletne banke oz. plačilo po predračunu 

Če želite naročilo poravnati preko spletne banke, znesek nakažete na naš transakcijski račun IBAN SI56 2900 0005 0583 126 (UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d.).

Za pravilno izvedbo plačila si lahko pomagate s spodnjo sliko:
upn obrazec

Plačilo s PayPal-om

Ko zaključite z naročilom, boste preusmerjeni na PayPal spletno stran, kjer se nato z geslom (PayPal geslo) in elektronskim naslovom (Email address) povežete (Log In) v vaš PayPal račun.
log_in

V svojem PayPal računu preverite podatke in potrdite plačilo računa (Pay Now). Kmalu za tem dobite informacijo, če je bilo vaše plačilo realizirano. Če je bilo, je s tem postopek plačila zaključen.


Plačilo s kreditno kartico

Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico, boste po zaključku naročila in po potrditvi zagledali:

Vnos podatkov kreditne oz. debetne kartice

  • Znamka kartice (izberite ponudnika kreditne kartice)
  • Številka kartice (vpišite številko kreditne kartice)
  • Ime lastnika (vpišite podatke lastnika kartice)
  • Datum veljavnosti (mesec/leto)
  • Verifikacijska stevilka (CSC številka). Pri Mastercard in Visa jo najdemo na zadnji strani kartice ( slika )

Izdaja računa

Po dostavi in plačilu naročenih artiklov je kupcu račun na voljo v uporabniškem profilu pod pregledom njegovih naročil. S klikom na povezavo Prevzem računa si kupec lahko prenese račun v PDF formatu. Original račun stranka prejme tudi skupaj s paketom. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

davcna blagajna

Shranjevanje naročila oziroma pogodbe

Potrjeno naročilo oziroma sklenjena pogodba se v elektronski obliki nahaja na sedežu družbe Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda. Potrošnik po potrditvi naročila prejme potrdilo o oddanem naročilu na svoj elektronski naslov. Potrošnik lahko ob prijavi v svoj profil na spletni strani www.alensa.si dostopa do pregleda vseh svojih naročil. Potrošnik lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@alensa.si.

Dostava

V primeru nakupa blaga nad 50,00€ je dostava brezplačna oz stroške pošiljanja plača ponudnik Vallis MG d.o.o. V primeru nakupa pod 50,00€, znašajo stroški dostave 2,99€. Strošek dostave je vračunan v kupnino kot ločena postavka. Naročeno blago vam bo dostavil GLS Slovenija. V primeru izbire dostave s plačilom po povzetju se zaračuna dodatni strošek 1,00€. Kupec se z nakupom strinja, da se v namen lažje in hitrejše dostave na etiketi paketa dopiše telefonska številka. V kolikor kupec ne želi izpisa številke, naj nas o tem pred dostavo obvesti. V primeru prevzema paketa na paketomatu po neuspešni dostavi na izbrani naslov in plačila po povzetju pri dostavni službi GLS Slovenija se odkupnina lahko poravna z bančno, debetno, kreditno kartico ali gotovino. GLS Slovenija lahko ob neuspelem vročanju paket preda v Paketno trgovino ali v Paketomat. Partner GLS Paketna trgovina Petrol prejemniku paketa dodatno zaračuna storitev vročitve paketa v višini 0,45€.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo (spletni nakup), ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstopni rok začne teči z dnem, ko potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom. Blago se vrne na naslov podjetja Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda, Slovenija. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Obvestilo o odstopu pogodbe lahko potrošnik pošlje preko elektronske pošte: info@alensa.si ali to ustno sporoči na telefonsko številko 01 7774 367.

Kupnino vrnemo nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Vallis MG d.o.o. lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do prevzema vrnjenega blaga ali vse dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe prevzema stroške pošiljanja blaga. V kolikor je kupec poleg naročila prejel darilo, mora pri odstopu od pogodbe vrniti tudi tega pod enakimi pogoji kot preostalo blago.

Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete tukaj .

Vračilo kontaktnih leč

Originalno zapakirane škatlice kontaktnih leč in tekočin lahko vrnete v roku 14 dni od prejema. V primeru že odprtih škatlic kontaktnih leč in tekočin za leče, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v skladu s 7. točko 135. člena ZVPot-1, ki pravi, da zapečateno blago ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

    Želite vrniti kontaktne leče po več kot 14-ih dneh od nakupa?

    V skladu s pogoji poslovanja in izpolnjenimi dodatnimi pogoji v naslednjem odstavku je vračilo po več kot 14-ih dneh možno samo za sferične kontaktne leče. Toričnih, multifokalnih, multifokalnih toričnih leč ali drugih izdelkov ni možno vrniti izven roka 14 dni.

    Če se vam je od zadnjega nakupa spremenila dioptrija in imate še nerabljeno škatlico za leče, vam spletna trgovina alensa.si omogoča vračilo tudi po 14-ih dneh od nakupa. Odprava dioptrije z operacijo ali prenehanje nošenja leč ni upravičen razlog za vračilo izven roka 14 dni. Kontaktne leče lahko vrnete samo v primeru, da je škatlica še originalno zaprta, nepoškodovana in da od dneva nakupa ni minilo več kot eno leto ter da je rok uporabe še najmanj eno leto. Poleg kontaktnih leč priložite izpolnjen obrazec za vračilo blaga in nujno kopijo najnovejšega izvida za leče. Kontaktne leče pošljite na naslov Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda, Slovenija. Potrošnik prevzema stroške pošiljanja blaga.

    Opozorilo : Pakiranja, ki vsebujejo 90 kontaktnih leč in so sestavljena iz treh škatlic po 30 leč, se obravnavajo kot celota, kar pomeni, da vračilo le ene ali dveh škatlic po 30 leč ni možno. Te škatlice so označene z rdečo oznako (for 90-Pack only) in niso za samostojno prodajo (kot npr. Acuvue Moist, TruEye,...)

    Obrazec za vračilo kontaktnih leč je dostopen tukaj .

    Vračilo očal

    Pri vračilu očal z vgrajenimi korekcijskimi očalnimi lečami (korekcijska očala), se šteje, da je izdelek blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika (2. točka 135. člena ZVPot-1) in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Zaradi svoje narave blago ni primerno za vračilo in zaradi tega potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa (vračila kupljenih izdelkov), razen, če ni drugače opredeljeno. Stranke opozarjamo, da si izberejo okvir primerne velikosti in oblike glede na njihov obraz, saj obstaja verjetnost, da izbrani okvir ne bo optimalen in bo posledično neuporaben. Priporočamo, da se pred potrditvijo naročila o izbiri okvirja, primernega za vaš obraz posvetujete z optikom. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od posameznika.

    Naročilo za korekcijska očala, ki so že v izdelavi ni možno preklicati tudi, če le-to še ni odposlano oziroma vračilo denarja za očalne leče ni možno. V tem primeru, stranka lahko dobi povrnjeno kupnino le za okvir. Očalne leče so izdelek po meri potrošnika, zato vračilo denarja zanj ni možno. Prav tako vračilo denarja za očalne leče ni možno v primeru, če kupec naroči korekcijska očala brez dioptrije z vgrajenim filtrom proti modri svetlobi (blue blocker) ali očalnimi lečami za vožnjo. Takšno naročilo spada v kategorijo naročil, ki so izdelana po natančnih merah potrošnika in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam. (2. točka 135. člena ZVPot-1).

    Pogoj za pridobljen kredit oz. popust je določen znesek. V kolikor vračilo artikla zniža vrednost nakupa v tej meri, da kredit oz. popust ni več upravičen, se le-ta odšteje pri vračilu artikla. Primer: Vrednost nakupa je bila 60€, akcija pri nakupu je bila POP5, kar je zneslo pri plačilu 55€. V primeru da vrnete izdelke v vrednosti 20€, se kredit/popust ne upošteva več in se od tega zneska (vračila) odšteje, kajti do kredita/popusta niste več upravičeni.

    Pri nakupu nad določenim zneskom (55€), oziroma po v naprej določenih pogojih na spletni strani alensa.si našim strankam poklanjamo darilo, ki ga lahko stranka izbere v košarici ob zaključku potrditve naročila. Opozarjamo, da darila (napačno izbrana velikost, barva, itd.) ne menjamo razen v primeru, ko je prišlo do napake z naše strani.

    Blago kupljeno pri ponudniku, uporabnik uporablja na lastno odgovornost, pri čemer mora dosledno upoštevati navodila proizvajalca za pravilno uporabo, navodila strokovnjaka, ki je kontaktne leče uporabniku predpisal ter hoditi na redne okulistične preglede. Ponudnik ne odgovarja za morebitne zdravstvene težave povezane z uporabo blaga, kupljenega pri ponudniku.

    Garancija

    Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 30 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Za obrazec - vračilo artikla v garancijo kliknite tukaj .

    Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. Kupec se lahko obrne za informacijo o garanciji preko telefonske številke 01 7774 367 ali preko elektronske pošte na info@alensa.si.

    Stvarna napaka ali neskladnost blaga

    Seznanitev z odgovornostjo podjetja za stvarne napake
    Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot-1) določa, da mora prodajalec (Vallis MG d.o.o.) potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Zahtevki za stvarno napako se nanašajo na blago, kupljeno do vključno 25.1.2023 za blago kupljeno po tem datumu, se skladno z ZVPot-1 uvajajo nove določbe, ki zahtevke iz naslova stvarne napake nadomeščajo z zahtevki z naslova neskladnosti blaga. Zahtevki za neskladnost blaga se nanašajo na blago, kupljeno od vključno 26.1.2023 dalje. (ZVPot-1)

    Napaka je stvarna (37. člen ZvPot-1):
    1.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
    2.če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
    3.če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
    4.če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

    Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnih koli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

    Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
    • odpravi napako na blagu ali
    • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
    • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom (če je to mogoče) ali
    • vrne plačani znesek. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot-1).

    Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh mesecih od odkritja stvarne napake, vendar najkasneje v roku dveh let odkar je bil izdelek izročen in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema pa Vallis MG d.o.o. ne odgovarja več. Če napaka ni sporna mora Vallis MG d.o.o. čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora Vallis MG d.o.o. v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

    Reklamacija kontaktnih leč

    Reklamacijo kontaktnih leč iz naslova stvarne napake je potrebno prijaviti na e-mail naslov info@alensa.si V e-mailu opišite težavo, pošljite fotografijo LOT številke (serijske številke leč) in parametrov naročenih kontaktnih leč. Kontaktne leče shranite v škatlico za leče, ki je napolnjena s tekočino za leče in jo s pomočjo navodil, ki jih boste prejeli na svoj e-mail naslov, pošljite nazaj k nam v reklamacijski postopek. Zraven priložite še originalno embalažo in izpolnjen obrazec za reklamacijo. Prosimo vas, da priložite še kopijo vašega zadnjega oftalmološkega izvida (pred reklamacijo sami preverite, če ste naročili leče s pravilnimi parametri). Pred oddajo naročila se o izbiri kontaktnih leč posvetujte z okulistom ali oftalmologom. Kontaktne leče uporabljate v skladu s priporočili očesnega specialista in navodili proizvajalca. Opozorilo glede barvnih leč: prikazane barvne leče se lahko razlikujejo od dejanske barve kontaktnih leč in tudi od končnega učinka barve leče v vašem očesu. Sprememba je bolj vidna pri svetlih očeh, kot pa pri temnih. Za morebitna odstopanja žal ne odgovarjamo.

    Seznanitev z odgovornostjo podjetja za neskladnost blaga

    Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar izpolnjuje subjektivne zahteve za skladnost blaga:

    • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
    • je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
    • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
    • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

    Poleg izpolnjevanja prejšnjih zahtev pa mora blago tudi izpolnjevati objektivne zahteve za skladnost:

    • ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
    • biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
    • biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel kadar je to primerno,
    • biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
    • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
    • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
    • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga. Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

    Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

    Uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov z naslova neskladnosti blaga

    V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen, da:

    1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga oz. digitalne vsebine ali digitalne storitve;

    Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom razen, če:

    • je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
    • izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

    2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe oz. pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve in zahteva vračilo plačanega zneska.

    Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

    • prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
    • neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
    • narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe ali
    • prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

    V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

    Pravico do uveljavljanja zahtevkov iz naslova neskladnosti blaga natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov. (ZVPot-1)

    Reklamacija korekcijskih očal

    Reklamacijo korekcijskih očal iz naslova stvarne napake lahko prijavite na info@alensa.si. V e-mail priložite še fotografijo svojega izvida in opišite vaš problem. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste prejeli ob naročilu (etui, krpica, demo leče za očala, embalažo,…). Na e-mail nam pošljite tudi svoje fotografije z očali (fotografija iz sprednje strani in od strani). Na očalnih lečah s flomastrom označite kje se nahajajo vaše zenice, a le v primeru, da gre za progresivna očala (uporabite flomaster, ki je primeren za pisanje po očalnih lečah/steklu, da ne pride do poškodb očalnih leč). Če imate navadna korekcijska očala so slike očal dovolj. Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V takih primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija ni upravičena). V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na oddelek za podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam v kolikor boste to želeli, tudi poslali fotografije očal.

    Reklamacija sončnih očal

    Reklamacijo sončnih očal iz naslova stvarne napake lahko prijavite na info@alensa.si. V e-mail priložite še fotografijo očal in opišite težavo. Ko boste očala pošiljali v reklamacijo, v paket priložite vse, kar ste dobili ob naročilu (etui, krpico, embalažo,…). Dejanski odtenek barve očal lahko odstopa od barve oz. odtenka na prikazanih slikah, ki se nahajajo na spletni strani. Odstopanje se pojavi zaradi svetlobe. V takih primerih odgovornosti ne prevzemamo (reklamacija ni upravičena). V kolikor imate kakršenkoli dvom o barvi oz. odtenku očal, se obrnite na oddelek za podporo strankam, kjer bomo za vas preverili barvo in vam, v kolikor boste to želeli, tudi poslali fotografije očal.

    V kolikor je reklamacija odobrena, povrnemo tudi strošek poštnine do 3,99 €, kolikor znaša najvišja poštnina na alensa.si.

    Vrnjeno blago pošljite s Pošto Slovenije ali GLS na naslov: Vallis MG d.o.o., Pod kostanji 6, 1218 Komenda.

    Dodatni pogoji in navodila glede reklamacije sončnih in korekcijskih očal

    • Pod artiklom na spletni strani so podane mere izdelka, ki so namenjene lažji ter predvsem pravilni izbiri okvirjev. V kolikor stranka naroči premajhen ali prevelik okvir, se premontaž leč ne dela. Če vas zanimajo dodatne mere, naslovite vprašanja naši podpori strankam.
    • Popolna dioptrija za naše oko je na sredini leče. Proti periferiji leče se začnejo pojavljati distorzije. Te so pri zares visokih dioptrijah še toliko bolj opazne. Pri teh težavah je potrebno ob gledanju obračati glavo in ne le premikati oči. Distorzije se ob pravilno izdelanih lečah ne upoštevajo kot predmet reklamacije. V izogib napačni izbiri stekel (leč) se pred potrditvijo naročila posvetujte z okulistom ali oftalmologom.
    • Vse informacije na spletni strani služijo kot pomoč pri izbiri in ne kot obvezna izbira (primer: pri -6.00 dioptriji ne priporočamo debeline 1.5 ter 1.6, ker bo rezultat debel, je pa izdelava v večini primerov vseeno možna). V kolikor ima stranka npr. dioptrijo +/-2.00 lahko izbere katerokoli debelino leč. Večji lomni končnik pa seveda pomeni, da bo leča tanjša, lažja, lepša ter bo dokazano zmanjševala distorzije.
    • Meritve pri okulistih se opravijo glede na IDN vaše uporabe očal. Pri pregledu omenite za kaj boste očala uporabljali. Če jih boste npr. uporabljali za televizijo, vam morajo izmeriti dioptrijo za ta IDN, prav tako za vožnjo.
    • Za uspešno reševanje reklamacij korekcijskih in sončnih očal potrebujemo čim več vaših informacij. Prosimo, da nam poleg reklamiranega izdelka (primer: Crullé sončna očala vrnite s kartonasto škatlico, kartico za preverjanje polarizacije ter krpico) pošljete tudi vsa zahtevana pojasnila in informacije. V izogib poškodbam pri transportu, reklamirane artikle primerno zapakirajte, po možnosti z mehurčki ali podobnim materialom. Za morebitne poškodbe, ki bi nastale pri transportu ne odgovarjamo in niso predmet reklamacije.
    • Pri reklamiranju izdelka iz naslova stvarne napake obravnavamo samo predmet reklamacije (npr. če reklamirate dioptrijo, se posvetimo le temu). Če ste na kakršenkoli način posegali v očala, reklamacija ni več možna. Sem sodijo tudi vgradnja leč pri drugih ponudnikih, ravnanje ali ukrivljanje priponk, lepljenje itd. Prosimo vas, da se v primeru reklamiranja očal najprej obrnete na našo službo za podporo strankam in predložite vso potrebno dokumentacijo, da skrajšamo postopek reklamacije. V reklamacijskem postopku korekcijskih očal se preverjajo vse možnosti zakaj očala ne odgovarjajo, tudi pridobitev tretjega mnenja (zaradi morebitnega narobnega merjenja dioptrije).
    • V primeru, da ste oddali naročilo z napačnimi podatki kot so: dioptrija, tanjšava leč, vidno polje, reklamacija ni možna. Reklamacija tudi ni možna v primeru poškodb, ki so nastale zaradi nepravilne hrambe in izpostavljenosti izrazitim temperaturnim spremembam vročini in mrazu. Take vrste poškodb prepoznamo po preoblikovani plastiki, mehurčkih, popokanem anti-refleksu, ipd. Reklamacija ne bo veljavna v primeru poškodb, ki so posledica uporabe parfumov, gelov za lase, znoja, slane vode, klorirane vode ali drugih kemikalij, nepravilne uporabe, nepravilnega shranjevanja, agresivnih čistil ali alkohola. Prav tako se reklamacija zavrne, če je bilo v očala posegano s strani tretjih oseb kot so drugi optiki ali stranke, in to ni bilo izvedeno s strani naše servisne službe - optika, tehnik.
    • Za čim bolj uspešno rešitev reklamacij progresivnih stekel je potrebno v paket dodati vrečke očalnih leč, modro kartico s podatki leč, okvir z vgrajenimi lečami, original izvid stranke, sliko od strani (zaradi naklona očal), ter sliko naravnost (zaradi višine). Slike lahko pošljete tudi po mailu. Za uspešno rešitev moramo pridobiti čim več informacij, kot so tudi: kakšne težave občutite in na katero razdaljo ne vidite? V primeru naknadnega pošiljanja teh dokazil, stranka sama krije stroške pošiljanja. Če stranka pošlje pomankljive informacije, s katerimi ne moremo izločiti strankine napake pri oddaji naročila, bo reklamacija zavrnjena.

    Očala za modro svetlobo

    Blueblocker leče vsebujejo posebno prevleko oz. filter za zaščito pred učinki prekomernega modrega sevanja. Nekateri uporabniki lahko občutijo blag modrikast odsev, ki je pri izbiri filtra za zaščito pred modro svetlobo običajen pojav. Strankam svetujemo, da se pred izbiro očal za modro svetlobo posvetujejo s svojim okulistom.

    Cene

    Vse cene v spletni trgovini alensa.si so navedene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Kljub zagotavljanju ažurnosti in točnosti podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Ker kupcu želimo zagotoviti kar se da najugodnejšo ceno, je lahko cenik, objavljen na spletni strani drugačen od trenutnega in se lahko spreminja tudi večkrat dnevno. Alensa.si si pridržuje pravico do preklica naročila, če pride do očitne ali stvarne napake, na primer glede cen, navedenih na spletnem mestu. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.

    Opomba: očalne leče lahko izberete le v kombinaciji s korekcijskim okvirjem ali s storitvijo zamenjave očalnih leč. Cenik očalnih leč je objavljen pod posameznim korekcijskim okvirjem. V primeru, da s košarice odstranite korekcijski okvir in opravite plačilo samo za očalne leče, vam bomo vrnili denar v skladu s pogoji poslovanja.

    Odlična cena

    Oznaka odlična CENA pomeni ugodno ceno izdelka na ozemlju Republike Slovenije. V kolikor boste na slovenskem tržišču za enak proizvod pri konkurentih našli nižjo ceno od naše odlične cene, nas kontaktirajte in bomo odstranili ikono odlična CENA ali znižali ceno proizvoda, v kolikor bo to mogoče.

    Varovanje osebnih podatkov

    Vallis MG d.o.o. spoštuje vašo pravico do zasebnosti in stremi h najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Zato smo pri nudenju naših storitev preko te spletne strani zavezani k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov.

    Podjetje se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne strani, uporabljeni v skladu s to Izjavo o varstvu osebnih podatkov, da vaših osebnih podatkov ne bo prodajalo, posojalo ali kakorkoli drugače posredovalo tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih.

    Omejitev odgovornosti

    Za zagotavljanje kakovosti storitev se ponudnik trudi zagotavljati pravilnost in ažurnost podatkov na spletni strani alensa.si. Vseeno obstaja možnost napak pri vnosu podatkov, spremembi lastnosti artikla ali pri roku dostave. V tem primeru imajo uporabniki možnost, da odstopijo od pogodbe (naročila) ali izberejo zamenjavo artikla.

    Uporabniki imajo možnost na spletni strani alensa.si objaviti komentar, ki pa ne sme biti nestrpen, žaljiv in zavajajoč. Ponudnik se v tem primeru omejuje od vseh odgovornosti in ima pravico neprimerne komentarje izbrisati.

    Z nakupom potrjujete, da boste sledili napotkom in navodilom vašega očesnega zdravnika ali optika pri uporabi kontaktnih leč. Z nakupom tudi potrjujete, da oseba, ki bo nosila kontaktne leče, redno opravlja preglede pri okulistu ter ji ni prepovedana nošnja kontaktnih leč. Osebe, ki bodo prvič nosile kontaktne leče morajo pred nakupom opraviti pregled pri očesnem zdravniku. Za zagotavljanje kakovosti storitev in varnosti z nakupom zagotavljate in jamčite ponudniku pravilnost vaših podatkov. Kupcu svetujemo, da uporablja proizvod v skladu z navodili in priporočili proizvajalca. Kupec se z nakupom strinja, da uporablja proizvod na lastno odgovornost in da je seznanjen s pravilnim rokovanjem s kontaktnimi lečami.

    Vsebina objavljena na spletni strani je zagotovljena s strani ponudnika, kot informativna storitev. Spletna stran ne vsebuje informacij o vseh očesnih boleznih, kot tudi ne vsebuje vseh zdravstvenih informacij, ki so relevantne očesnim potrebam. Informacije dostopne na spletni strani so le splošne informacije in so namenjene k spodbujanju komunikacije med vami in vašim očesnim zdravnikom. Spletna stran ne nudi medicinske diagnostike za nobenega posameznika in ne sme biti uporabljena kot nadomestek profesionalnim medicinskim nasvetom, diagnostiki in zdravljenju. Vsa specifična zdravstvena vprašanja, ki jih imate glede vašega zdravstvenega stanja, zdravljenja in diagnostike morate postaviti vašemu očesnemu zdravniku. Nikoli ne smete neupoštevati mnenja vašega zdravnika ali zavlačevati pri iskanju strokovnih informacij o vašem zdravju zaradi informacij dostopnih na ponudnikovi spletni strani. Razen izrecno in nedvoumno podanih informacij.

    Pritožbe in spori

    Vallis MG d.o.o. (alensa.si) se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru kakršnihkoli težav se kupec lahko obrne na ponudnika storitve (Vallis MG d.o.o.) preko telefonske številke 01 7774 197 ali preko elektronske pošte na info@alensa.si. Pritožba se odda preko elektronske pošte na info@alensa.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave. Vallis MG d.o.o. se zaveda, da je reševanje potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Vallis MG d.o.o. si prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma da se spori rešijo sporazumno.

    V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče v Ljubljani.

    Izvensodno reševanje potrošniških sporov

    Skladno z zakonskimi normativi Vallis MG d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

    Alensa.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ .

    Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

    Postopek nakupa

    1. korak – IZBIRA IZDELKA

    Po pregledu ponudbe na spletni strani www.alensa.si uporabnik najde izdelek, ki ga želi kupiti. Z direktnim klikom na izdelek pride na podrobnejši opis izdelka in lahko klikne na gumb »Dodaj v košarico«. Sistem ga obvesti, da je izdelek dodan v košarico in v primeru, da želi nadaljevati nakupovanje, klikne levo povezavo ''Nadaljuj z nakupovanjem '' in se vrne nazaj v spletno trgovino. Če želi zaključiti nakup, klikne desno povezavo Pojdi v košarico in sistem ga pripelje v nakupovalno košarico.

    2. korak – VSEBINA, PREGLED IN ODSTRANITEV IZDELKA IZ KOŠARICE

    Na spletni strani www.alensa.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo vsi izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na povezavo v obliki križca nad ceno in izdelek bo odstranjen. Če želi uporabnik nazaj na spletno stran www.alensa.si, mora klikniti na povezavo Nadaljuj z nakupom. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

    3. Korak – DOKONČANJE NAROČILA

    V primeru, da se uporabnik odloči kupiti vse izdelke, ki so v košarici, mora klikniti povezavo desno spodaj Nadaljuj z naročilom. Na naslednjem zavihku »dostava in plačilo« mora uporabnik izbrati način dostave. Za nadaljevanje je potrebno dodati e-mail naslov ali nadaljevati kot Facebook uporabnik. Ko izbere način ga sistem pelje na zavihek »Podatki za dostavo«, kjer je potrebno izpolniti vsa polja (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.

    Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

    • Dostava: dostavna služba je GLS Slovenije
    • Način plačila: uporabnik izbira med petimi načini plačila: plačilo po povzetju, z bančnim nakazilom, PayPal plačilom, plačilom po povzetju ali plačilno kartico.
    • Kuponi in darilne kartice: če ima uporabnik veljavno kodo za popust ali darilno kartico, jo vpiše v košarici in klikne gumb »Aktiviraj«.

    4. korak – ZAKLJUČEK NAKUPA

    Cena izdelka, strošek poštnine, DDV in skupni znesek za plačilo so razvidni (na desni strani) v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo. Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in celotno vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Potrdi naročilo«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Hvala za vaše naročilo«, številka naročila ter končni znesek. Uporabnik nato prejme še elektronsko sporočilo, ki potrjuje uspešnost naročila.

    Virtualno ogledalo

    Spletna stran www.alensa.si s t.i. virtualnim ogledalom (virtual mirror) omogoča 3D pomerjanje očal preko kamere računalnika, pametnega telefona ali tablice. Uporaba virtualnega ogledala je prostovoljna in služi kot zagotavljanje boljše storitve. Video material se ne shranjuje na serverjih, shranijo se samo piškotki očal, ki so izbrani za pomerjanje. Virtualno ogledalo služi le kot pomoč pri izbiri očal in ne more biti pravo merilo, saj se lahko velikost očal in obraza razlikuje od posameznika. Vallis MG d.o.o. zavrača kakršnokoli odgovornost pri napačni izbiri očal na podlagi izbire preko virtualnega ogledala.

    Aplikacija za merjenje zenične razdalje (PD)

    Aplikacija za merjenje zenične razdalje (PD) služi kot pomoč pri določitvi zenične razdalje.

    Rezultati meritve so informativni, zato zavračamo kakršnokoli odgovornost pri napačni izmeri zenične razdalje oziroma morebitni razliki med zenično razdaljo, ki jo zmeri aplikacija in optik.

    Za najbolj natančne meritve svetujemo uporabo kamere s HD resolucijo in natančno sledenje navodil. Slikovni material in rezultati meritev se ne shranjujejo in se po zapustitvi aplikacije avtomatično izbrišejo.

    Opomba: pri nakupih v spletni trgovini www.alensa.si prinašajo kode za popust različne ugodnosti in popuste. Kode so časovno omejene in jih ni možno združevati z drugimi kodami, razen kjer je to izrecno navedeno. Kode so aktivne različno dolgo in se morajo izkoristiti v določenem časovnem roku, sicer so neveljavne. Določanje kod za popuste, njihove veljavnosti in aktivacije so prilagojeni poslovni politiki podjetja. Kode za popuste lahko najdete na spletni strani, Facebook strani, v elektronskih sporočilih, na letakih in drugih medijih oziroma oglaševalskih mestih. Za vsako kodo veljajo posebni pogoji, ki so zapisani na vidnem mestu v spletni trgovini ali na drugih medijih oziroma oglaševalskih mestih. Kode oziroma popusti ne veljajo na že znižano in se med seboj izključujejo ter se ne seštevajo (npr., promocija velja ali za okvir/sončna očala ali očalne leče, ne za oboje). Promocijske kode ne veljajo na ambasadorska očala, očala znamke Válle in LeWish. Ko v košarici vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno poravnati. Unovčenje popusta na sončna ali korekcijska očala velja za nakup največ petih različnih modelov za eno fizično osebo.

    Pametna alternativa

    Kontaktne leče in tekočine, ki jih ponujamo kot pametno alternativo, predlagamo na podlagi povratnih informacij strank glede na razmerje med ceno in kakovostjo. Pri kontroli vida za kontaktne leče z uvajanjem, vam bodo naši optometristi svetovali leče, katere bi bile najbolj primerne za vaše oko glede na izmerjeno dioptrijo in vaše želje. Poudariti pa moramo, da niso vse leče primerne za vsako oko in ne prevzemamo odgovornosti v kolikor predlagane leče ne ustrezajo vašim očem. V tem primeru je potreben nakup novih leč, seveda pa so naši optometristi z nasveti vedno na razpolago.

    Zadnja sprememba splošnih pogojev poslovanja: 06.10.2023.

    Komentarji

    Imate kakšno vprašanje?